Update Informasi

Mau update informasi? dapatkan disini....

Cherating Kuala Lumpur

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
En toen stond Joke achter met haar blog... Ik ben net aangekomen in Kuala Lumpur na een lastig afscheid van Will en heb me lichtelijk overeten bij Pizzahut Hun Superior 7kazen Cheezy Crust Pizza was namelijk te verrukkelijk om koud mee te nemen naar het hostel en na 10 dagen redelijk eentonig eten in Cherating waren mijn ogen dubbel zo groot als mijn maag Ik slaagde er in elk geval in om de h

19 Dec, 2011


--
Source: http://www.travelblog.org/Asia/blog-672894.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Ditulis oleh: Admin - Senin, 19 Desember 2011

Belum ada komentar untuk "Cherating Kuala Lumpur"

Posting Komentar

PING | PING | PING