Update Informasi

Mau update informasi? dapatkan disini....

Kuala Lumpur

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Toen ik vanochtend uiteindelijk mijn bed uit was geraakt ging ik naar het dakterras voor mijn ochtendkoffie. Ik voelde me een beetje alleen zonder mijn surfmaatje en zat wat voor me uit te staren toen ik werd aangesproken door Achmed Australia. Hij bleek al jaren onderweg te zijn en begreep dus helemaal wat ik bedoelde met mijn Ik haat afscheid nemen gevoelens Hij wist me weer helem

19 Dec, 2011


--
Source: http://www.travelblog.org/Asia/blog-672897.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Ditulis oleh: Admin - Senin, 19 Desember 2011

Belum ada komentar untuk "Kuala Lumpur"

Posting Komentar

PING | PING | PING