Update Informasi

Mau update informasi? dapatkan disini....

I have arrived on a rainy Aruba

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Na een lange maar prima vlucht kwam ik aan op Aruba in een dikke stortbui. Het is duidelijk regenseizoen hier en ook nu zit ik onder een afdak terwijl de regen maar blijft vallen. De temperatuur schommelt tussen zeer warm en nog net niet iets warmers aantrekken. Prima te doen dus.Op het vliegveld aangekomen had ik eigenlijk geen idee wie me op zou halen en er stond nog niemand voor mij. Toen kwa

17 Dec, 2011


--
Source: http://www.travelblog.org/Central-America-Caribbean/Aruba/Oranjestad/blog-672470.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Ditulis oleh: Admin - Sabtu, 17 Desember 2011

Belum ada komentar untuk "I have arrived on a rainy Aruba"

Posting Komentar

PING | PING | PING